کاشت مو

ساخت وبلاگ

ما دو گزینه‌ی مختلف برای کمک به رفع کاشت موی بد، داریم، اولین گزینه انجام کاشت موی دیگر است. اگر بیمار موهای اهداکننده‌ی کافی داشته باشد، می‌توانیم از پزشکان با تجربه‌‌ی خود استفاده ‌کنیم تا کاشت موی بهتری را طراحی کرده و به طور منحصر به فرد انجام دهند تا به افراد کمک کنند به نتایجی که از ابتدا به دنبال آن بودند، برسند.

ما همچنین رنگدانه‌دار کردن (پیگمانتاسیون) تریکوی  پیشرفته (Advanced Tricho Pigmentation) را عرضه می‌کنیم که می‌تواند برایافزایش تراکم مو در نواحی پوست سر استفاده شود. اگر کاشت موی شما به سمت نازک شدن در نواحی خاصی پیش برود، این درمان باعث می‌شود که مو به مراتب بیشتر و ضخیم‌تر شود.

روش‌های کاشت موی قدیمی‌تر مانند کاشت موی FUT  می‌تواند باعث ایجاد زخم‌های بزرگ در پوست پشت سر بیماران گردد. ما می‌توانیم با استفاده از هر دو روش کاشت موی میکرو FIT و FIT  مانع ایجاد این زخم‌ها شویم.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در ارتباط با درمان‌های مربوط به ترمیم موی ما، لطفا همین امروز بدون هیچ‌گونه تعهد در ازای مشاوره، با ما تماس بگیرید.

ترمیم مو تصمیمی بزرگ است و شما زمان زیادی را برای تحقیق در مورد درمان‌های مختلف و اینکه کدام یک می‌تواند برایتان بهترین روش کاشت مو باشد، صرف می‌کنید. هنگامی که در نهایت تصمیم به انجام روش درمانی مانند کاشت مو می‌گیرید، پس از آن باید شروع به تحقیق در مورد بهترین کلینیک کاشت مو بکنید.

در سال‌های اخیر دیده‌ایم که مردم بیشتر وقت خود را صرف تحقیق روی کاشت مو در خارج از کشور می‌کنند. اگرچه گردشگری پزشکی سال‌هاست که انجام می‌شود، مسئله‌ای است که به طور نگران کننده‌ای روز به روز متداول‌تر می‌شود. امروز ما 5 دلیل برای انجام ندادن کاشت مو در خارج از کشور داریم.

 

 

منبع : کلینیک خانه سفید

کاشت مو...
ما را در سایت کاشت مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : m.kh kashtemoooo6 بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 12:48